Fri frakt
Fri frakt
Kundeservice

Velkommen til CDON!


Vanlige spørsmål

Hvordan kan jeg kontakte deg?

15. september: Vi opplever for tiden store tekniske problemer som gjør det vanskelig for oss å behandle saker i tide. Har du opprettet en sak vil vi behandle den så snart vi har mulighet, du trenger ikke kontakte oss igjen. Akkurat nå en estimert responstid på over en uke.

Vi beklager og jobber så raskt vi kan, takk for forståelsen!

Den raskeste måten å nå oss på er gjennom skjemaene på denne siden.


Hva skjedde med mine sider?

Vi har nylig oppdatert nettsiden vår og muligheten til å logge inn og se dine tidligere bestillinger er dessverre fjernet. Du kan lese mer her.

Hvor er pakken min?

Vi forstår at du lengter etter pakken din! Noen ganger sendes pakker med sporing, noen ganger uten. Det avhenger av produktet og hvordan selgeren velger å sende det. Hvis pakken din har sporing, vil du motta et sporingsnummer på e-post så snart den forlater lageret.

Jeg finner ikke ordrebekreftelsen

Ordrebekreftelsen din skal vises i innboksen din umiddelbart etter kjøpet. Hvis du ikke finner den, sjekk søppelpostmappen din også. Finner du den fortsatt ikke? Ikke noe problem! Kontakt oss gjennom skjemaet på denne siden, så hjelper vi deg å finne det. Husk å bruke samme e-postadresse som du brukte da du foretok kjøpet.

Jeg har et spørsmål om betalingen min

Har du spørsmål om betalingen din? Se gjerne på siden vår om betalingsmåter her eller kontakt vår betalingspartner Qliro direkte. De er eksperter på alt som gjelder betalinger og hjelper deg mer enn gjerne. Du kan kontakte Qliro her kontakt Qliro her.

Kan jeg stoppe eller endre bestillingen min?

Noen ganger er det mulig å stoppe en bestilling, men det avhenger av om produktet allerede er pakket eller ikke. Det beste er å kontakte oss så snart som mulig gjennom skjemaet ovenfor, så finner vi ut av det for deg. Vær oppmerksom på at bestillingen ikke kanselleres før vi har bekreftet den.

Ønsker du å endre noe i bestillingen din, for eksempel størrelse eller farge, er det dessverre ikke mulig. Men du kan alltid be om å kansellere bestillingen og deretter lage en ny med riktig informasjon.

Jeg har et spørsmål om et produkt på nettstedet

Nysgjerrig på et produkt? Ikke nøl med å spørre! Fyll ut skjemaet på denne siden, så svarer vi så snart vi kan.


Har du noen andre spørsmål? Vennligst kontakt oss!

Du finner bestillingsnummeret på bestillingsbekreftelsen (de første 8 tegnene)