Tilbake til start
Markedsføringsledelse

1 / 1

Markedsføringsledelse

Arve Pettersen, Hans Mathias Thjømøe, Håvard Huse, Runar Framnes

604 kr
«Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassiker gjennom mange år. Den er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av norske
  • Markedsføring & Business
  • Bok
  • Heftet
  • Bokmål, Norwegian; Norwegian Bokmål
  • Arve Pettersen, Hans Mathias Thjømøe, Håvard Huse, Runar Framnes
Les mer
«Markedsføringsledelse» er en innføringsbok som dekker alle emnene en markedsfører må beherske. Boken er en klassiker gjennom mange år. Den er basert på internasjonal forskning, men er forankret i norsk virkelighet gjennom et bredt tilfang av norske eksempler. 10. utgave har vært gjenstand for en gjennomgående revidering og oppdatering. Blant annet blir forholdet mellom bærekraft og markedsføring gjennomgående belyst. «Markedsføringsledelse» henvender seg i første rekke til studenter som tar et innføringskurs i markedsføring, men også ledere og markedsførere vil ha stort utbytte av boken ? enten de benytter den som oppslagsverk eller til selvstudier. Denne boken har egen nettressurs: www.universitetsforlaget.no/mfl
Sjanger Markedsføring & Business
Formater Bok
EAN 9788215037080
Publisher Universitetsforlaget
Innbindning Heftet
Språk Bokmål, Norwegian; Norwegian Bokmål
ISBN 9788215037080
Læremiddel 0
Størrelse 540
Forfatter Arve Pettersen Hans Mathias Thjømøe Håvard Huse Runar Framnes
0
Bli den første til å skrive en anmeldelse

Det er ingen anmeldelser