Fri frakt over 399 kr
Fri frakt over 399 kr
Kundeservice
Idéutvikling i mediehuset

Idéutvikling i mediehuset

577 kr

577 kr

På lager

To., 10 juli - on., 16 juli


Sikker betaling

14 dagers åpent kjøp


Selges og leveres av

Adlibris

Produktbeskrivelse

Publikum er utro. De leker med andre enn de gode, gamle mediehusene. Sosiale medier har skapt store endringer i publikums brukeradferd og behov. I tillegg bidrar konjunkturene til økonomiske problemer som får mange mediehus til å vakle. Derfor er det tid for å etterspørre metodikk for å utvikle nye tanker og idéer. Hvordan kan en idé bli til et produkt som publikum har behov for, som skaper ny og reell verdi for dem, et produkt de til og med vil betale for? Hva finnes av systematikk og organisasjonsmessige grep som tilrettelegger for at mediehus så vel som enkeltpersoner kan lykkes med å utvikle nye produkter? Idéutvikling i mediehuset anbefales til journaliststudenter, medarbeidere og ledere i mediebransjen, der det eneste sikre er at lite vil bli som før. Den er også svært relevant for medarbeidere og ledere i andre bransjer hvor systematikk i innovasjonsarbeidet er sårt tiltrengt. Forfatteren har arbeidet med utvikling av nytt innhold i NRK i fem år. I denne boken deler han og NRK raust av sine erfaringer med å arbeide metodisk og strukturert med nyutvikling, men henter også eksempler fra andre virksomheter.

Artikkel nr.

0a6eaca8-02ec-4e3a-8a0b-9b8407781ce8

Egenskaper

Sjanger

Vitenskapelig litteratur

Språkversjon

Norsk

Bokomslagstype

Heftet

Antall sider

248 sider

Foreslått kjønn

Alle kjønn

Skrevet av

Ole Hedemann

Utgiver

IJ-forlaget

Utgivelse år

2010

International Standard Book Number (ISBN)

9788271473389

Minimum ordreantall

1 stykker

Idéutvikling i mediehuset

577 kr

577 kr

På lager

To., 10 juli - on., 16 juli


Sikker betaling

14 dagers åpent kjøp


Selges og leveres av

Adlibris