Finn gadgets til jul

Åpent kjøp til og med 7/1-25

Finn gadgets til jul

Åpent kjøp til og med 7/1-25

Fri frakt over 399 kr
Fri frakt over 399 kr
Kundeservice

Velkommen til CDON!

Kontakt oss angående din bestilling

Svartid ≈ 24 - 72 timer

Gjelder henvendelsen din en retur, reklamasjon eller kanskje du ikke har mottatt produktet ditt innen fristen? Kontakt oss via dette skjemaet, så vil spørsmålet ditt bli sendt direkte til selgeren som solgte produktet ditt.


Vanlige spørsmål

Jeg finner ikke ordrebekreftelsen

Ordrebekreftelsen din skal vises i innboksen din umiddelbart etter kjøpet. Hvis du ikke finner den, sjekk søppelpostmappen din også. Finner du den fortsatt ikke? Ikke noe problem! Kontakt oss gjennom skjemaet på denne siden, så hjelper vi deg å finne det. Husk å bruke samme e-postadresse som du brukte da du foretok kjøpet.

Jeg har et spørsmål om betalingen min

Har du spørsmål om betalingen din? Se gjerne på siden vår om betalingsmåter her eller kontakt vår betalingspartner Qliro direkte. De er eksperter på alt som gjelder betalinger og hjelper deg mer enn gjerne. Du kan kontakte Qliro her kontakt Qliro her.

Hvor er pakken min?

Vi forstår at du lengter etter pakken din! Noen ganger sendes pakker med sporing, noen ganger uten. Det avhenger av produktet og hvordan selgeren velger å sende det. Hvis pakken din har sporing, vil du motta et sporingsnummer på e-post så snart den forlater lageret.

Kan jeg stoppe eller endre bestillingen min?

Noen ganger er det mulig å stoppe en bestilling, men det avhenger av om produktet allerede er pakket eller ikke. Det beste er å kontakte oss så snart som mulig gjennom skjemaet ovenfor, så finner vi ut av det for deg. Vær oppmerksom på at bestillingen ikke kanselleres før vi har bekreftet den.

Ønsker du å endre noe i bestillingen din, for eksempel størrelse eller farge, er det dessverre ikke mulig. Men du kan alltid be om å kansellere bestillingen og deretter lage en ny med riktig informasjon.

Hva skjedde med mine sider?

Vi har nylig oppdatert nettsiden vår og muligheten til å logge inn og se dine tidligere bestillinger er dessverre fjernet. Du kan lese mer her.


Har du noen andre spørsmål? Vennligst kontakt oss!

Svartid ≈ 2-3 uker

Hvis spørsmålet ditt gjelder en manglende ordrebekreftelse eller et annet spørsmål om sortiment der du ikke allerede har et ordrenummer, kan du skrive spørsmålet ditt her, og gi så mye informasjon som mulig.

Vi har dessverre lang behandlingstid for øyeblikket.

Du finner bestillingsnummeret på bestillingsbekreftelsen (de første 8 tegnene)