Tilbake til start

Nordens største markedsplass

Leveranser nær deg

Hos oss kan alle gjøre en bra deal

Trygg e-handel siden 1999

SOLANA Posisjonsstol Grå

SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
SOLANA Posisjonsstol Grå
2495 kr
  • Lagerstatus: Finnes på lager
    Forventet leveringstid:
    10-15 Arbeidsdager
  • Selges og sendes av Furniturebox.se

Overvåk produktets pris

Spesifikasjoner

Øvrig
Fargenavn: Grå
Maksvekt: 200 kg


Materiale
Materialtype: Aluminum


Mål
Bredde: 70 cm
Høyde: 106 cm
Dybde: 61 cm
Sittedybde: 41.9 cm
Sittehøyde: 44.05 cm
Sittebredde: 42.1 cm
Armlenehøyde: 64.55
Ryggstøtte høyde: 105.7 cm

Vis flere anmeldelser (-5)

Øvrige vilkår

På Furniturebox vil vi at du som kunde skal få en kjøpsopplevelse som tilsvarer dine forventninger. Nedenfor finner du kjøpsvilkårene som gjelder når du gjør et kjøp på www.furniturebox.no. Ved kjøp inngår avtale mellom kunde og Furniturebox (Home Furnishing Nordic AB, orgnr: 556780-9685). Furniturebox inngår kun avtale med kunder som er over 18 år (myndig) , alternativet om du er umyndig er at man får tillatelse og godkjenning av foreldrene. 1. Våre priser & produkter Alle prisene på Furniturebox er oppgitt i norske kroner inklusive moms. Det som tilkommer er en fraktkostnad som vises i kassen før du bekrefter ditt kjøp. Vi tar forbehold om at skrivefeil, tekniske feil, prisendringer og utsolgte varer kan oppstå på vår hjemmeside, i reklame og mail. Skulle det oppstå feil i pris, leveringstid eller andre forhold, forbeholder Furniturebox seg retten til å endre dette i etterkant. Furniturebox påtar seg ikke noe ansvar for feilaktig informasjon publisert av tredjepart. Hos Furniturebox bestreber vi oss alltid for å presentere egenskapene og utseendet til produktene så trofast som mulig, med forbehold om at gjengivelse av farger og detaljer som kan variere på grunn av tekniske forhold. Mindre forskjeller i dimensjoner og utseende mellom det presenterte produktet på hjemmesiden og det leverte eksempelet kan oppstå av naturlige eller produksjonsmessige årsaker. 2. Frakt & levering Vi tilbyr hjemmelevering, unntaket er mindre pakker som må hentes hos ditt nærmeste Service Point og du får beskjed når leveransen kan hentes. Fraktkostnader for levering til det valgte postområdet vises i kassen før du bekrefter din bestilling. Fraktkostnaden er uavhengig av mengden varer du kjøper og det tilkommer ingen andre kostnader eller avgifter. Som kunde er du ansvarlig for at din spesifiserte kontaktinformasjon er nøyaktig. I tilfelle feil informasjon kan eventuelle kostnader tilkomme. Vennligst ta kontakt med vår kundeservice hvis du trenger hjelp med å endre kontaktinformasjonen din. 2. a) Hjemmelevering Din forsendelsen bli levert til tomtegrensen eller så langt lastebilen kommer. Her kan du se hvilke tilleggstjenester vi tilbyr. Transportfirmaet kontakter deg angående leveringsdag og hvilken tid det er beregnet at levering vil skje. Ved levering må du/mottaker være tilgjengelig på leveringsadressen for identifikasjon og mottak av produkter. Er du ikke til stede på adressen ved andre leveringsforsøk, kommer din levering returneres til oss og du kommer til å måtte stå for returkostnaden selv. Du/mottakeren skal kontrollere at leveringen er uskadet og komplett. Om leveringen er skadet eller om kolli savnes, skal det noteres på budes fraktbrev/håndskanner før signeringen gjennomføres. Ved signering av fraktbrevet/håndskanner bærer du/mottakeren det juridiske ansvaret for at informasjonen om de leverte varene er sann. Furniturebox forbeholder seg retten til å nekte levering til annet enn folkeregistrert adresse. 2. b) Ikke mottatt varer Hvis du nekter å motta leveringen din eller ikke er til stede på leveringsadressen til avtalt leveringstid, blir varene dine sendt tilbake til oss og du vil bli belastet for kostnaden av returen. 2. c) Leveringstid Tenk på at leveringstiden som står på hjemmesiden er preliminær. Ved endring av leveringstid på din bestilling kommer vi til å informere deg så fort som mulig på ordrestatus-siden eller via mail/telefon. For å gjøre leveringen enklere for deg som kunde og for å minimere miljøbelastningen samleverer vi produktene dine i størst mulig grad. Det kan innebære at orderens leveringstid motsvarer det produktet som har lengst leveringstid. I noen tilfeller kan det oppstå en dellevering der bestillingen din leveres med flere leveringer. 2. d) Frakt- og tilleggstjenester Ulike frakt- og tilleggstjenester tilbys beroende på hvor du bor og produkter du bestiller. I kassen blir det presentert tilgjengelige og valgfrie tjenester for kjøpet. Om tjenesten ikke vises, kan vi dessverre ikke tilby denne tjenesten for de varene du har valgt Tilleggstjenester: Bærehjelp - For å minimere risikoen for smittespredning og for å beskytte våre kunder og ansatte fra coronaviruset kan vi for øyeblikket ikke tilby bærehjelp 4. Angrerett 4. b) Angrerett Du kan avbestille din bestilling gjennom å kontakte Furniturebox sin kundeservice. Avbestilling av ikke håndterte bestillinger er kostnadsfritt. Er orderen håndtert har Furniturebox dessverre ikke mulighet til å avbryte leveringen og det vil da tilkomme en returavgift. Du har alltid 14 dagers angrerett fra dagen du mottar din order. Angreretten gjelder ikke produkter som er produsert etter spesifikk forespørsel (bestillings varer) eller etter personlige ønsker. Av helse- og hygieniske årsaker inkluderer ikke angreretten følgende produkter hvis plasten og kartongen er blitt åpnet. Ønsker du å benytte angreretten skal dette meldes i fra til Furniturebox før angrefristen har gått ut, via mail eller vårt formuler for angret kjøp. Bruker du angreretten må produktet returneres i sin originale emballasje eller tilsvarende. Vær oppmerksom på at hvis Furniturebox vurderer at verdifall har skjedd som følge av en eller flere av følgende årsaker, kan du bli belastet for dette: montering av deler, aktiv bruk av produkt, mangel på originalemballasje og egen emballasje av dårlig standard. Du har rett til å undersøke funksjonen og egenskapene til produktet. Det er alltid en returkostnad for transport. 4. c) Retur og returkostnader Her kan du lese om hvordan du gjennomfører en retur. Returfrakt: Returkostnader: Produkter för hemleverans: 395 kr Produkter till utlämningsställe: 99 kr Postnummer: 0001–1999: 995 NOK Postnummer: 2000–7999: 995 NOK Postnummer: 8000–9999: 3995 NOK 4. d) Tilbakebetaling Når Furniturebox har mottatt, behandlet og godkjent din retur skjer tilbakebetalingen først og fremst etter samme betalingsmetode som du valgte da ordren ble gjennomført. Tilbakebetalingen er tilbake til deg senest 14 dager etter at Furniturebox har blitt informert om at dine produkter er sendt i retur. Fraktkostnaden betales tilbake. Eventuelle ekstra frakt- og tilleggstjenester tilbakebetales ikke. 5 Reklamasjon og garanti 5. a) Reklamasjon Som kunde har du to - fem (2-5 års) reklamasjonsrett i henhold til Forbrukerkjøpsloven, på alle varene du kjøper på Furniturebox.no. Gjennom reklamasjonsretten er du sikret et komplett og uskadet kvalitetsprodukt som skal holde i minst 2 år av normalt bruk uten å vise tegn til mangelfull produksjon. Forekommer det en feil på din vare som dekkes av reklamasjonsretten, melder du i fra om dette til vår kundeservice gjennom vårt reklamasjonsformuler. For at din reklamasjon skal være gyldig er det viktig at du melder i fra feil, så fort som mulig. Reklamasjonsretten gjelder kun varer som er kjøpt av privatpersoner og er brukt til privat bruk. Reklamasjonsretten gjelder ikke skader på produkter som har oppstått ved utilstrekkelig vedlikehold, normal slitasje, selvpåført skade eller når produktet ble brukt på en måte det ikke er beregnet til. 5. b) Garanti For sofaer og senger tilbyr vi en garantitid på 10 år. Her finner du mer informasjon om vår sofagaranti og sengegaranti. 6. Datahåndtering & integreritet På Furniturebox verner vi om din personlige integritet og vi vil at du skal føle deg trygg når du gir oss dine oppgifter. I våre personvernpolicy kan du lese om hvordan Furniturebox håndterer dine personopplysninger. 7. Tvist Furniturebox går under forbrukerkjøpsloven, angrerettloven og gjeldende EES-lovgivning om forbrukerkjøp. Les mer om lover og rettigheter på Forbrukerradets hjemmeside. I forbindelse med en tvist forplikter Furniturebox seg frivillig å følge alle anbefalinger fra Forbrukerutvalget som du som kunde kan henvende deg til for å få hjelp til tvisteløsning. Under gjeldende EU/EES-regler kan du også velge alternativet for å søke tvisteløsning gjennom EU-kommisjonens ODR-plattform. 8. Force majeure I tilfelle regjeringshandlinger eller fiaskoer, ny lovgivning, arbeidsrettslig konflikt, krig eller fare for krig, stor forstyrrelse av offentlig orden, sabotasje, ekstreme værforhold, brann, eksplosjon, naturkatastrofe, ulykke eller andre omstendigheter utenfor Furniturebox-kontroll og som Furniturebox ikke har vært i stand til rimelig å overvinne eller forutse, har Furniturebox rett til å oppfylle sine forpliktelser i henhold til denne avtalen. I så fall skal Furniturebox ikke holdes ansvarlig for skade som kunden har påført seg. Firmainformasjon: Home Furnishing Nordic AB Org. 556780-9685 Telefon: 042-172160 Box 605, 251 06 Helsingborg, Skåne län

Se også

Vi har nettopp avsluttet chatten, men send oss gjerne en mail istedenfor. Vi prøver å svare på alle mail innen 24 timer, og du kontakter oss via mail her.