Xiaomi MiJia M365 Electric Scooter Svart

Xiaomi MiJia M365 Electric Scooter Svart
Tips en venn
3882 kr Midlertidig utsolgt

-7%

Ord. pris 4199 kr

Selges av CDON.COM

Aktivere overvåking gjennom å registrere din e-postadresse og trykk på 'Overvåke'. Vi gir beskjed når produktet er tilgjengelig.

  • Fraktfritt
  • Praktisk og portabel
  • 30KM batteritid

Stilrent design – enkel å bruke. Opptil 30km rekkevidde med en hastighet på opptil 25 km/t er Mija 365 en tungvekter i lettvektklassen med sine 12,5 kg. Den kan felles sammen på 3 sekunder og er utrolig praktisk og portabel.

Mija 365 spesifikasjoner:

Modell: M365

Vektt:Ca. 12,5 kg

Ram:Aerospace-grade aluminium

Dekkstørrelse:8,5 tom

Motorstørrelse :6,7 inches

Farger: Hvit svart

Maks hastighet: 25km / t, maks 18km / h på speedometeret

Maks omdreininger:16N.m

Motorstyrd effekt:250W

Maks momentan effekt:500W

Motostyringsmodus: vektor og strømstyring + lykket slinghastighetskontroll

Maks høyning:Ca. 14 °

Terreng:Sement, asfalt, flate overflater, steiner eller trinn mindre enn 1 cm høye , mindre enn 3 cm brede

Pedalbordets høyde:Ca. 87.5mm

Motstand:IP54 skitt, støv og vannsikker 

Informasjonen nedenfor er levert fra CNET. CDON.COM kan ikke garantere at informasjonen er korrekt.
Antall anmeldelser: 23 Gjennomsnittsvurdering: 1,6
13%
0%
0%
4%
83%

Mest hjelpsomme positive anmeldelsen

Bror

Veldig godt fornøyd med min Xiaomi MiJia M365 Elektriske scooter etter 150 km.

Vs.

Mest hjelpsomme kritiske anmeldelsen

Maria

Ser at de fortsatt skriver at de leverer på 4-10 arbeidsdager, det er nok ren løgn. Jeg har forstatt ikke mottatt min etter over 14 dager. Skuffende, burde stått at dere er utsolgt.

helt ærlig kom ikke sykelen min i tip topp stand, men fikk utrolig bra service hjelp til å fikse problemet. og gå rundt her å snakke om dårlig service er rent tull alle jeg har vert i kontakt med som har brukt kundeservicen

ren svindel!!!

Tre uker siden ordre. Ingen sykkel, info, respons ut over grenerelt pisspreik om

"Jeg beklager du ikke har mottatt fin ordre enda, du skal har mottat mail med informasjon om din ordre. "

Jeg har verken mottatt mail eller annen informasjon. CDON opererer i grenseland av loven og med elendig kundeservice. Jeg ser at mine erfaringer føyer seg inn i en lang rekke lignende hendelser. Det tyder på at dette ikke bare er tilfeldig men en villet kundestrategi og kynisme. Alternativet er at de er fullstendig ute av kontroll. Uansett årsak så er det alle gode grunner til å styre unna både nå og i fremtiden.

Forferdelig dårlig service! Kommer ALDRI til å handle her igjen!!!!!!!

Bestilte denne Xiaomi M365 26 april, og mottok 3. mai . Holder hva den lover. Veldig fornøyd??

Vedr. kundeservice/leveringsbekreftelse:

* Ikke mottatt leveringsbekreftelse
* På Prisjakt er endelig prisen (3.882,-) fjernet fra søkeresultatene
* Produktet veksler mellom "midlertidig utsolgt" og "på lager 4-10 dager leveringstid"

Tilbakemelding fra CDON:
"dessverre er varen forsinket inn på lager fra leverandøren, vi venter på svar fra dem når den blir levert til vårt lager"

Har CDON så dårlig kommunikasjon/relasjon med Xiaomi at de ikke får svar på henvendelser?

Jeg har nå kjøpt ny scooter på Finn.no istedenfor, kun 12,-dyrere, og er lovet leveranse innen 10 dager. Shippes i dag (antageligvis fra Kina)

Pga. høyt antall henvendelser rundt modellen og leveringsproblemer, beholder jeg begge, og selger snart en ny, uåpnet på FINN.NO - hvis CDON i det hele tatt klarer å levere på denne siden av fellesferien - Elkjøp estimerer leveranse 17. juni...

Støtter meg til de siste anmeldelser! Klarer ikke å levere ei heller si noe om forventet levering. Når kritiske spørsmål stilles blir det helt tyst fra CDON kundeservice.

Levering her er en vits, fått mail om at de vet ikke når den leveres, selv om de reklamerer med 4-10 dager. Avbestilte og gikk til digital impuls i Oslo, de har masse på lager og fikk den med meg samme dag. Koster da ca 4500,-

Samme erfaring som øvrige her. Har nå ventet i 15 dager på produktet. Misledende informasjon fra CDON.com med tanke på leveringstid. Hjelper det å skryte av at men er Nordens største varehus når man etter omtalen fra flere her å dømme muligens er Nordens dårligste varehus på kundeservice? Det er ikke alltid størst er best...

Tips til alle som ikke har fått varen slett varen deres gå til power så får dere varen til samme pris dem har prismatch. Fikk min vare etter 4 dager på power.

Forvent denne mailen når du handler her:

Vi vil meddele at en eller flere varer i din bestilling har blitt forsinket. Dessverre kan vi ikke gi deg en eksakt leveransedato, men lover at du skal få dine varer så fort som mulig. Denne var veldig populær under salget forrige uke så den ble utsolgt, men vi venter flere inn denne uken som blir sendt ut fortløpende.

Snart 3 uker senere. Venter enda, bra å skrive at de da har den på lager når de ikke har det. Elendig kundeservice,

Bestilte varen for over to uker siden. Varen står til "behandling" og har stått slik siden bestilling. Jeg har kontaktet kundeservice (selv, da jeg fikk 0 informasjon rundt forsinkelsen) og får beskjed om at de ikke vet når jeg får varen min. Lukter en avbestilling straks.. Skuffet over CDON.com

Anmeldelsen går på CDON og ikke produktet.

Bestilt for over 2 uker siden, enda ikke kommet. Kundeservice svarer ikke på mail og finner ingen telefon nummer.

Dette er dårlig kundeservice.

Jeg bestilt og betale for 2 stykk 30.april og venter til de har ferdig behandlet...Jeg avbestiller i dag..Slik gikk min første kundeopplevelse.
Dumt for jeg skulle kjøpe en Leica optikk til nesten 22,000kr men tar ikke sjansen.
Kundeservice har vært veldig rask å svare meg.

Får ikke svar fra kundesenteret. venter forsatt på vare, selv om det gikk allerde 14 dager etter jeg har bestilt.

Står 4-10 dager levering. Har ventet i 14 dager nå. Får ikke svar når jeg skriver mail til kundeservice

Orderen står fortsatt til behandling. Leveringstiden på siden stemmer ikke og ingen info eller oppdatering fra CDON. Dårlig

Bestilte 1. mai. Kun svada-svar når jeg ner om en oppdatering ift leveranse. Dårlig! PS! Rating er myntet til kundeservice. Håper produktet leverer bedre. Om det kommer...

Gått flere dager uten at jeg har fått noen form for ordrebekreftelse. Heller ikke svar å få fra Kundeservice. Frustrerende.

Bestillte for 2 uker siden. Fremdeles ikke mottatt eller fått bekreftet levering. Ren svindel.

Forundret over at de fortsatt selger denne med leveringstid på 4-10 dager. Min ser ikke ut til å komme. Har gått 14 dager her også.

Ser at de fortsatt skriver at de leverer på 4-10 arbeidsdager, det er nok ren løgn. Jeg har forstatt ikke mottatt min etter over 14 dager. Skuffende, burde stått at dere er utsolgt.

Veldig godt fornøyd med min Xiaomi MiJia M365 Elektriske scooter etter 150 km.

Forsikringsvilkår

  • Reparasjon eller erstatningsprodukt med motsvarende presentasjon
  • Erstatning for skader som har oppstått gjennom en plutselig og uforutsett ytre hendelse f.eks. fallskade, knuseskade, fukt/vann, lyn/torden/overspenning.
  • Erstatning for funksjonsfeil som ikke erstattes av garanti eller reklamasjonsrett.
  • For mobiltelefon er selvrisken 395 kr ved skade. For øvrige produkter gjelder forsikringen uten selvrisk.

Les fullstendige forsikringsvilkår

FØRKJØPSINFORMASJON, CDON PRODUKTFORSIKRING

}

Tips en venn

Delbetaling

Dette produktet kan delbetales med følgende alternativ:

  • 741 kr /måned - 6 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 393 kr /måned - 12 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 196 kr /måned - 36 måned, 9.99% rente (395 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)

Kostnadsberegningen inkluderer ikke ekspedisjonsavgift og faktureringsavgift.

Velg delbetaling som alternativ i kassen.

Effektiv rente - Eksempel på effektiv rente p.a for trukket kreditt, jf kredittforskriften § 8: 1 000 kr - 179%, 10 000 kr - 37,4%, 20 000 kr - 31,4%

Mer informasjon »