Social Commerce

, , (E-bok)

Social Commerce
Tips en venn
1069 kr
Spare i ny ønskeliste
Du må velge størrelse før du kan legge varen i handlekurven
This is a multidisciplinary textbook on social commerce by leading authors of e-commerce and e-marketing textbooks, with contributions by several industry experts. It is effectively the first true textbook on this topic and can be used in one of the following ways:Textbook for a standalone elective course at the undergraduate or graduate levels (including MBA and executive MBA programs)Supplementary text in marketing, management or Information Systems disciplines Training courses in industrySupport resources for researchers and practitioners in the fields of marketing, management and information managementThe book examines the latest trends in e-commerce, including social businesses, social networking, social collaboration, innovations and mobility. Individual chapters cover tools and platforms for social commerce; supporting theories and concepts; marketing communications; customer engagement and metrics; social shopping; social customer service and CRM contents; the social enterprise; innovative applications; strategy and performance management; and implementing social commerce systems. Each chapter also includes a real-world example as an opening case; application cases and examples; exhibits; a chapter summary; review questions and end-of-chapter exercises. The book also includes a glossary and key terms, as well as supplementary materials that include PowerPoint lecture notes, an Instructor's Manual, a test bank and five online tutorials.
Informasjonen nedenfor er levert fra CNET. CDON.COM kan ikke garantere at informasjonen er korrekt.
Forlag: Springer International Publishing Kategori:
ISBN: 9783319170282 Format: PDF
Tittel: Social Commerce Forfatter: Linda Lai, Judy Strauss, Efraim Turban
Språk:
Utgivelsesdato: 1900-01-01 Serie: -
Informasjonen nedenfor er levert fra CNET. CDON.COM kan ikke garantere at informasjonen er korrekt.
Antall anmeldelser: 0 Gjennomsnittsvurdering: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Forsikringsvilkår

  • Reparasjon eller erstatningsprodukt med motsvarende presentasjon
  • Erstatning for skader som har oppstått gjennom en plutselig og uforutsett ytre hendelse f.eks. fallskade, knuseskade, fukt/vann, lyn/torden/overspenning.
  • Erstatning for funksjonsfeil som ikke erstattes av garanti eller reklamasjonsrett.
  • For mobiltelefon er selvrisken 395 kr ved skade. For øvrige produkter gjelder forsikringen uten selvrisk.

Les fullstendige forsikringsvilkår

FØRKJØPSINFORMASJON, CDON PRODUKTFORSIKRING

}

Tips en venn

Delbetaling

Dette produktet kan delbetales med følgende alternativ:

  • 272 kr /måned - 6 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 159 kr /måned - 12 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 95 kr /måned - 36 måned, 9.99% rente (395 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)

Kostnadsberegningen inkluderer ikke ekspedisjonsavgift og faktureringsavgift.

Velg delbetaling som alternativ i kassen.

Effektiv rente - Eksempel på effektiv rente p.a for trukket kreditt, jf kredittforskriften § 8: 1 000 kr - 179%, 10 000 kr - 37,4%, 20 000 kr - 31,4%

Mer informasjon »