Marketing, Sales and Customer Management (MSC)

(E-bok)

Marketing, Sales and Customer Management (MSC)
Tips en venn
639 kr
Spare i ny ønskeliste
Du må velge størrelse før du kan legge varen i handlekurven
This Book is primarily written for experts and managers in marketing, sales, customer and service management at BtB companies. In addition, the book is also for executives of project and quality management, research and development (R&D), procurement, logistics, and production departments, who deal with marketing-related topics and are working in related fields. The integrated marketing, sales and customer management (MSC) approach aims to lay out and explain in detail the concepts, tools and implementations of a holistic and sustainable customer-focused approach in order to successfully implement important marketing, sales and customer management measures. The concise presentation of various methods, their applications and evaluations allow managers to better choose specific tools and the necessary means of efficient implementation. In addition, this book presents students enrolled in business management and business administration programs and who are focusing on marketing, sales and customer management with a conceptualized and application-oriented guide for the implementation of holistically integrated strategies, programs and measures.
Informasjonen nedenfor er levert fra CNET. CDON.COM kan ikke garantere at informasjonen er korrekt.
Forlag: De Gruyter Kategori:
ISBN: 9783110410266 Format: PDF
Tittel: Marketing, Sales and Customer Management (MSC) Forfatter: Richard Hofmaier
Språk:
Utgivelsesdato: 1900-01-01 Serie: -
Informasjonen nedenfor er levert fra CNET. CDON.COM kan ikke garantere at informasjonen er korrekt.
Antall anmeldelser: 0 Gjennomsnittsvurdering: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Forsikringsvilkår

  • Reparasjon eller erstatningsprodukt med motsvarende presentasjon
  • Erstatning for skader som har oppstått gjennom en plutselig og uforutsett ytre hendelse f.eks. fallskade, knuseskade, fukt/vann, lyn/torden/overspenning.
  • Erstatning for funksjonsfeil som ikke erstattes av garanti eller reklamasjonsrett.
  • For mobiltelefon er selvrisken 395 kr ved skade. For øvrige produkter gjelder forsikringen uten selvrisk.

Les fullstendige forsikringsvilkår

FØRKJØPSINFORMASJON, CDON PRODUKTFORSIKRING

}

Tips en venn

Delbetaling

Dette produktet kan delbetales med følgende alternativ:

  • 201 kr /måned - 6 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 123 kr /måned - 12 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 79 kr /måned - 36 måned, 9.99% rente (395 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)

Kostnadsberegningen inkluderer ikke ekspedisjonsavgift og faktureringsavgift.

Velg delbetaling som alternativ i kassen.

Effektiv rente - Eksempel på effektiv rente p.a for trukket kreditt, jf kredittforskriften § 8: 1 000 kr - 179%, 10 000 kr - 37,4%, 20 000 kr - 31,4%

Mer informasjon »