A Theory of Fun for Game Design

(Heftet)

A Theory of Fun for Game Design
Tips en venn
307 kr
Spare i ny ønskeliste
Du må velge størrelse før du kan legge varen i handlekurven

Forventet leveringstid:  6-10 arbeidsdager

Frakt: fra 0 kr

Selges av Adlibris 4,2 / 5 med 2822 vurderinger.

Totalkarakter 4,2 / 5
Leveransetid 4,0 / 5
Innpakning kvalitet 4,4 / 5
Mer fra Adlibris Adlibris er en samarbeidspartner på CDON Marketplace. Karakterene er fra kunder som har handlet hos Merchant Adlibris, og blir vurdert etter leveransetid og hvor godt produktet ble pakket.
Now in full color, the 10th anniversary edition of this classic book takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers. At the heart of his exploration, veteran game designer Raph Koster takes a close look at the concept of fun and why it's the most vital element in any game. Why do some games become boring quickly, while others remain fun for years? How do games serve as fundamental and powerful learning tools? Whether you're a game developer, dedicated gamer, or curious observer, this illustrated, fully updated edition helps you understand what drives this major cultural force, and inspires you to take it further. You'll discover that: Games play into our innate ability to seek patterns and solve puzzles Most successful games are built upon the same elements Slightly more females than males now play games Many games still teach primitive survival skills Fictional dressing for modern games is more developed than the conceptual elements Truly creative designers seldom use other games for inspiration Games are beginning to evolve beyond their prehistoric origins
Informasjonen nedenfor er levert fra CNET. CDON.COM kan ikke garantere at informasjonen er korrekt.
Forlag: O'Reilly Media Kategori: Datalitteratur, Hardware & Operativsystem, Programmering, Spillguider, Programvare
Forventet leveringstid: 6-10 arbeidsdager Innbinding: Heftet
ISBN: 9781449363215 Antall sider: 279
Språk: Engelsk
Tittel: A Theory of Fun for Game Design Forfatter: Raph Koster
Utgivelsesdato: 2013-12-01 Utgave:
Serie:
Informasjonen nedenfor er levert fra CNET. CDON.COM kan ikke garantere at informasjonen er korrekt.
Antall anmeldelser: 0 Gjennomsnittsvurdering: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Forsikringsvilkår

  • Reparasjon eller erstatningsprodukt med motsvarende presentasjon
  • Erstatning for skader som har oppstått gjennom en plutselig og uforutsett ytre hendelse f.eks. fallskade, knuseskade, fukt/vann, lyn/torden/overspenning.
  • Erstatning for funksjonsfeil som ikke erstattes av garanti eller reklamasjonsrett.
  • For mobiltelefon er selvrisken 395 kr ved skade. For øvrige produkter gjelder forsikringen uten selvrisk.

Les fullstendige forsikringsvilkår

FØRKJØPSINFORMASJON, CDON PRODUKTFORSIKRING

}

Tips en venn

Delbetaling

Dette produktet kan delbetales med følgende alternativ:

  • 145 kr /måned - 6 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 95 kr /måned - 12 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 67 kr /måned - 36 måned, 9.99% rente (395 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)

Kostnadsberegningen inkluderer ikke ekspedisjonsavgift og faktureringsavgift.

Velg delbetaling som alternativ i kassen.

Effektiv rente - Eksempel på effektiv rente p.a for trukket kreditt, jf kredittforskriften § 8: 1 000 kr - 179%, 10 000 kr - 37,4%, 20 000 kr - 31,4%

Mer informasjon »