Markedsføringskanaler

, (Heftet)

Markedsføringskanaler
Tips en venn
596 kr
Spare i ny ønskeliste
Du må velge størrelse før du kan legge varen i handlekurven

Forventet leveringstid:  2-6 arbeidsdager

Frakt: fra 0 kr

Selges av Adlibris 4,2 / 5 med 2822 vurderinger.

Totalkarakter 4,2 / 5
Leveransetid 4,0 / 5
Innpakning kvalitet 4,4 / 5
Mer fra Adlibris Adlibris er en samarbeidspartner på CDON Marketplace. Karakterene er fra kunder som har handlet hos Merchant Adlibris, og blir vurdert etter leveransetid og hvor godt produktet ble pakket.
Denne boken forsøker å gi en bred introduksjon til fagområdet markedsføringskanaler.Økt konkurranse, globalisering, Internett, kompleksitet og større endringstakt i næringslivet har ført til at behovet for mer kunnskap omkring bedriftenes tilpasning til markedene har blitt viktigere. En bedrifts strategiske tilpasning i det lokale markedet handler mye om hvordan produsenter, grossister, detaljister, importører og eksportører samarbeider. Produsenter av varer og tjenester vil bare kunne oppnå tilgang til markedet gjennom markedsføringskanaler. Eksemplene er hentet fra en rekke ulike bedrifter og bransjer i internasjonal sammenheng. Boken er ment å gi både fremtidige ledere og praktikere i næringslivet en introduksjon til modeller som kan bidra til å analysere strategiske alternativer en bedrift vil stå overfor. Samtidig gir boken en bred presentasjon av viktige sider ved styringen av markedsføringskanaler etter at kanalene er organisert og etablert. Professor Geir Gripsrud er ansatt ved Handelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring. Han har i flere år forsket på distribusjon, detaljhandel og internasjonal handel. Han har publisert en rekke artikler i internasjonale tidsskrifter, bl.a. Journal of Industrial Economics, Journal of International Business Studies og Journal of Business Research. Professor Arne Nygaard er ansatt ved Handelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring. Hans primære forskningsområder er innenfor økonomisk organisasjonsteori, der han har publisert en rekke artikler, bl.a. i Journal of Marketing Research, Journal of Marketing og i Journal of Retailing.
Informasjonen nedenfor er levert fra CNET. CDON.COM kan ikke garantere at informasjonen er korrekt.
Forlag: Cappelen Kategori: Markedsføring & Business
Forventet leveringstid: 2-6 arbeidsdager Innbinding: Heftet
ISBN: 9788202239886 Antall sider: 253
Språk: Bokmål, Norwegian; Norwegian Bokmål
Tittel: Markedsføringskanaler Forfatter: Geir Gripsrud, Arne Nygaard
Utgivelsesdato: 2007-01-12 Utgave:
Serie:
Informasjonen nedenfor er levert fra CNET. CDON.COM kan ikke garantere at informasjonen er korrekt.
Antall anmeldelser: 0 Gjennomsnittsvurdering: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Forsikringsvilkår

  • Reparasjon eller erstatningsprodukt med motsvarende presentasjon
  • Erstatning for skader som har oppstått gjennom en plutselig og uforutsett ytre hendelse f.eks. fallskade, knuseskade, fukt/vann, lyn/torden/overspenning.
  • Erstatning for funksjonsfeil som ikke erstattes av garanti eller reklamasjonsrett.
  • For mobiltelefon er selvrisken 395 kr ved skade. For øvrige produkter gjelder forsikringen uten selvrisk.

Les fullstendige forsikringsvilkår

FØRKJØPSINFORMASJON, CDON PRODUKTFORSIKRING

}

Tips en venn

Delbetaling

Dette produktet kan delbetales med følgende alternativ:

  • 194 kr /måned - 6 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 119 kr /måned - 12 måned, 0% rente (295 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)
  • 77 kr /måned - 36 måned, 9.99% rente (395 kr etableringsgebyr, 45 kr fakturagebyr)

Kostnadsberegningen inkluderer ikke ekspedisjonsavgift og faktureringsavgift.

Velg delbetaling som alternativ i kassen.

Effektiv rente - Eksempel på effektiv rente p.a for trukket kreditt, jf kredittforskriften § 8: 1 000 kr - 179%, 10 000 kr - 37,4%, 20 000 kr - 31,4%

Mer informasjon »