Din handlekurv er tom
Legger i handlekurven...
PS4

Bytte, angre og feil på vare

Bytte, angre og feil på vare
For oppdaterte og fullstendige vilkår se, Kjøps- og leveransevilkår.

 

Bytte
Hvis du ønsker å bytte en eller flere av dine mottatte varer, går du i utgangspunktet frem som ved vanlig Angrerett. Les mer under Angrerett. Kontakt kundeservice og angi at du vil gjøre et bytte, så hjelper vi deg videre.

 

Angrerett
Som kunde av CDON.COM har du rett til å heve et kjøp, eller en vesentlig del av det, innen 14 dager fra datoen du mottok leveransen. Melding om retur skal sendes til vår kundeservice (via kontaktskjemaet som du finner på nettsiden) innen 14 dager etter mottatt leveranse. Ta alltid kontakt med vår kundeservice før du returnerer produktet.

Meldingen skal inneholde følgende opplysninger: 1) ordrenummer 2) fakturanummer 3) tittel på produktet du ønsker å sende tilbake. For å få returen godkjent, må det returnerte produktet være i samme stand som når du mottog det. Produktet skal pakkes i original emballasje med tilhørende indre emballasje, sammen med eventuelle tilbehør. Sett ingen adresse etikett direkte på emballasjen, i stedet legger du original emballasjen i en annen eske. Returner produktet sammen med fakturaen (eller en kopi av fakturaen, frem og bakside). Glem ikke å fylle ut årsaken til returen på baksiden av fakturaen.

Du må selv betale returporto. Returen kan ikke sendes som postoppkrav. Ta vare på innleveringskvitteringen - Legg merke til at det er du som er ansvarlig for returen!

 


Feil på vare

1. Feil ved leveranse.
Mottar du en defekt eller feillevert produkt, kontakt kundeservice så snart som mulig (men senest 2 måneder etter leveranse). Vi tar imot din henvendelse, og kommer tilbake til deg med videre returinstruksjoner.


Send tilbake produktet i samme stand som når du mottog det, etterfulgt av en skade - eller feil rapport så får du rett/feilfri vare tilsendt av oss. Ved salg til forbruker (privatperson) gjelder det i henhold til kjøpeloven at CDON AB skal avhjelpe mangelen eller stå for erstatningen dersom det kan gjøres uten urimelig kostnad eller ulempe for CDON AB. CDON AB har videre alltid rett til å utbedre feilen, f. eks ved reparasjon eller bytte til en feilfri vare.


2. Feil under garantitiden.
Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i ett år, eller i den tid som gjelder for produktet, fra leveranse. Hvis ditt produkt slutter å fungere i løpet av garantiperioden sendes det vanligvis til et servicesenter for reparasjon. CDON har ingen egne verksteder, vi bruker produsentens autoriserte service. For service kontakt vår kundeservice via kontaktskjemaet på nettsiden. Kundeservice gir deg videre instruksjoner om hvordan du går frem når du sender varer til reparasjon. Vær oppmerksom på at produsenten har opp til tre forsøk å reparere produktet før de blir pålagt å erstatte det.

 


3. Reklamasjon.

Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter fem år.